آینه و مس

روزهای زندگی من

آینه و مس

روزهای زندگی من

  • ۰
  • ۰

تولد هادی

برای تولد امسال هادی تصمیم به سورپرایز گرفتم.چیزی که سالها بود سراغش نرفته بودم.ولی خب نتیجه اون چیزی که دلم می خواست نشد.عیبی نداره.همین نتیجه ها کلی به آدم درس میده.در عوض فکر می کنم که توی رابطه امون خدارو شکرگشایش های خوبی داره شکل می گیره.

مهم اینه که الان خیلی خسته ام ولی خوشحالم.کارهای پایان نامه و دفاع رو باید استارت جدی بزنم.امروز استاد ازم خواست که زمان رو از دست ندم.این هفته کار های مهم و زیادی در پیشه.

می خوام غر بزنم که کارهای خونه زیاده و اینها..خب که چی زیاده دیگه..این پنجشنبه هم یک مهمونی دارم.ضمنا برای کیک هادی بالاخره جرئت کردم و دست به قیف و ماسوره زدم.چیزی که بعد از مدتها کلنجار انجامش دادم.

یه تماس خیلی خوب هم از طرف عمه شهلای عزیزم داشتم.گفت که برای سند خونه نیر اقدام کرده.خدا حفظش کنه واقعا.

 

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • خانم نویسنده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی